VIZUÁLNÍ IDENTITA
Vizuální identita nebo také jednotný vizuální styl (v
angličtině Corporate design) je souhrn jednotlivých prvků vizuální komunikace a
prezentace společnosti. Je součástí firemní identity (Corporate Identity) spolu
s firemní marketingovou komunikací, firemní kulturou a produktem či
službou.
PRVKY VIZUÁLNÍ
IDENTITY
- název společnosti
- logo
- písmo a barvy
- firemní tiskoviny (hlavičkové papíry, obálky, vizitky…)
- propagační tiskoviny (letáky, brožury, katalogy…)
- interní firemní komunikace (informační systém, firemní noviny apod.)
- značení firemních aut
- webové stránky
Vizuální identita je definována grafickým manuálem jednotného
vizuálního stylu. Doporučuji všem svým klientům netříštit tvorbu vizuální
identity mezi více designerů, ale najít si takového, který se stane jejich
partnerem pro vytvoření vizuální identity jako celku ve všech požadovaných
aplikacích.
Další činnosti vycházející z grafického manuálu, jako např. sazba vizitek, katalogů a samotná výroba propagačních materiálů již může být předána internímu grafikovi Vaší firmy nebo reklamní agentuře / tiskárně, s důrazem na dodržení všech pravidel stanovených manuálem jednotného vizuálního stylu.
Další činnosti vycházející z grafického manuálu, jako např. sazba vizitek, katalogů a samotná výroba propagačních materiálů již může být předána internímu grafikovi Vaší firmy nebo reklamní agentuře / tiskárně, s důrazem na dodržení všech pravidel stanovených manuálem jednotného vizuálního stylu.